close

Mystery shopping

article-image
A mystery shopping az ügyfeleknek nyújtott áru és szolgáltatások minőség-ellenőrzésének hatékony eszköze a kiskereskedelemben, a szolgáltatóiparban és más ágazatokban. A kiderített információk alapján könnyen beazonosíthatók a gyenge pontok, és lehetőség nyílik javításra irányuló intézkedések meghozatalára. A mystery shopping így bizonyos értelemben az ügyfélszolgálat leltárának tekinthető.

A szolgáltatás titkos látogatásokból áll, amelyek során az ügynök-specialista (ún. mystery shopper) úgy tesz, mintha hétköznapi ügyfél lenne. Ezek a speciális vizsgálatok megismételhetők, és a folyamatos kiértékelésüknek köszönhetően a szolgáltatások színvonalának jelentős javulása érhető el. A nyomon követett tényezők az ügyfél igényeihez igazodnak. A leggyakrabban a következő területekről van szó:
  • a személyzet általános megnyilvánulása, megjelenése, kinézete
  • a személyzet proaktív magatartása és tájékozottsága
  • a kínált áru minősége
  • a telephelyek tisztasága 
  • a bizalmas információk elvesztésének megelőzését célzó és védelmét szabályozó előírások betartása

A szolgáltatások fő előnyei

  • fokozott hatékonyság - az adatokat általában elektronikus úton, PDA segítségével gyűjtjük össze, fiókjainknak köszönhetően képesek vagyunk minimalizálni a közlekedéssel és szállással kapcsolatos költségeket
  • maximális átláthatóság - az ügyfél bármikor online hozzáféréssel rendelkezik a rendszeres látogatások eredményeihez
  • fokozott kapacitás és rugalmasság - egész Magyarország területén és a környező államokban minden hónapban több mint 1000 dolgozónk van terepen 
  • egyértelmű árfeltételek - a látogatásonkénti ár rögzített, és magába foglalja az összes költséget, beleértve az esetleges szállítással, szállással és adatfeldolgozással kapcsolatos költségeket is.
  • méretre szabott kimenetek - rendszerint minden adatot elektronikus formában gyűjtünk be és értékelünk ki, a jelentések tartalma és felépítése az ügyfél és a jelentés címzettjeinek (felső vezetők, középvezetők, telephelyek vezetői) igényeihez igazodik

Kötelezettség nélküli érdeklődés:

A következő űrlap kitöltését követően előzetes ajánlatot készítünk, további kérdések esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot.
LELTÁROZÁSI SZOLGÁLTATÁS A LEGTÖBB EURÓPAI ORSZÁGBAN
1

Vezeték- és utónév:

*

2

Cég vagy intézmény:


3

Telefon:


4

E-mail:

*

5

Igénypontosítás:


Kérjük írja le: icon
*

Ajánlatkérés küldése

DANTEM. Átfogó leltározási szolgáltatások és tanácsadás.


Honlapunk tartalmának folyamatos javítása érdekében a szolgáltatásnyújtáshoz és látogatottság-elemzéshez süti fájlokat használunk. Honlapunk használatával Ön tudomásul veszi ezt a tényt. OK További információ